Tuesday, July 7, 2009

现在是凌晨4.33 ..
我的肚子很饿!
我不懂为什么?
我还不肯睡觉.
坐在这里发呆!
我先声明
“我不是失眠哦!”

我不懂为什么?
为什么我要这样折磨自己?
是为了逃避吗?
最近有不想去上课的念头!
但我还是逼自己去学校!
只是有时有点像行尸走肉罢了!
哈哈!

希望,
希望,
希望我能找回自我,
希望我会xxxx,
希望我不会突然暴毙!










P/s: 结果六点多才睡!哈哈


2 comments:

Anonymous said...

JC

I also faced the same problem when i was in Year3. anyway, think positively. you might feel better. i was in trouble that time coz of my personal mindset. that's why so suffer. anyway, talk to your members if it's related to your assignments or thesis stuffs

爱理不理 said...

ok... no worry..
i can settle one..
tis is just a small case..