Sunday, April 19, 2009

我怎么了?


Wat happen to me??

昨夜的我
失眠了!!



我也不知道為什么?
是無形的壓力嗎?
是我又給自己壓力了嗎?
我怎么都不知道?

為什么我不能靜下心來?
為什么我都睡不著?
為什么腦海里出現那么多畫面?
我該怎么辦?


今天的我
又墮落了!
我沒有讀書!
又在逃避了!
喂,你到底要怎樣?
要逃到什么時候?

我累了..
真的很累了!
想讀書,
但沒有頭緒,
要怎樣開始?



快來人啊!
托這個爛人出去斬吧!
減少世界的敗類吧!
哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈!


2 comments:

oo said...

dun like tat..
i think u too tired d...
so mz let urself hv one day full rest..
dun so late oni slep la...
after u hv a full rest, then onli hv energy to study...
hehehe...;p

No_Idea said...

my dear jojo, are u feeling better? sorry le..just surfing around and notice ur post now. hope u are fine. me too.left behind schedule.

gambateh lar~~!! muacks.let me know if u need some1 to talk with~